KONTAKTY

Logo_mojska_zs-page-001_2

FACEBOOK

Facebook_2

PODPORUJÍ NÁS

Výsledek obrázku pro ČESKÝ TĚŠÍN LOGO

Výsledek obrázku pro křesťanský sbor český těšín

Infinity-art-logo

Lavina2

Výsledek obrázku pro SLEZSKÁ DIAKONIE LOGO

Workout Club

Výsledek obrázku pro KAUFLAND LOGO

Výsledek obrázku pro DM DROGERIE

Tesco-logo-png-transparent



2020

Page1_1

Před přihlášením si prostudujte informace o táboře:

Informace-o-letnim-tabore-2020-poklad-na-hore-nuget-tsil

Důležité dokumenty:

Potvrzeni-o-bezinfekcnosti_3 - nutné!!!

Potvrzeni-od-lekare-o-zdravotni-zpusobilosti-ditete - doporučeno

HISTORIE TÁBORŮ NA STRÁNCE ZDE (včetně přístupných manuálů celotáborové hry)

Přehled táborů za posledních 5 let:

2019: TAJEMSTVÍ POLÁRNÍHO MOŘE

Celotáborová hra „Trosečníci polárního moře“ je vystavěna na motivy stejnojmenné knihy Františka Běhounka, fyzika, vědce a účastníka polární výpravy k severnímu pólu v roce 1928. Před 91 lety na své cestě do polárních pustin ztroskotala vzducholoď Italia. Část posádky zemřela (jejich těla, stejně jako celá loď) se nikdy nenašla, část posádky, v níž byl i František Běhounek, přežila. Příběh líčí dramatické události trosečníků, kteří skončili na kře ledové. Brzy se rozjely snahy o jejich záchranu. Trosečníci museli prokázat některé silné vlastnosti, na druhou stranu bojovali se svými slabostmi – tak, jako každý člověk. Na pozadí tohoto příběhu se v průběhu hry budeme zamýšlet i nad vybranými tématy, která se týkají našeho života i dnes a podíváme se, co k nim říká kniha knih, Bible.

2018: STOPA XAPATANU

V srdci mexických hor ve státě San Luis Potosí, což znamená „bohatství“ se nachází tajemné místo zvané Xapatan. Legenda praví, že se tam ukrývá poklad, který je uschován v jedné z 20 sošek. Stezka k soškám však je plná pastí a nástrah, aby se k pokladu nikdo nedostal. Xapatan navíc hlídají strážci hory, kteří se snaží zabránit odvážlivcům, kteří se rozhodnou vydat po stopách Xapatanu. Pokud by se přece jen někomu podařilo dostat se až k pokladu, ještě není vyhráno. Se soškou musí stihnout vlak, kterým odjíždí profesor archeologie Gregory, který za nález vzácného pokladu je ochoten velmi dobře zaplatit. V celotáborové hře se pustíte do souboje s časem a nástrahami při cestě za tajemnou soškou, během níž budete poznávat i sami sebe a objevíte možná i něco víc, než bájný poklad Xapatanu.

2017: POKLAD ČERNÉHO DELFÍNA

Celotáborová hra byla zpracována na motivy stejnojmenné knihy Jaroslava Foglara. Libreto celotáborové hry: pirátská loď Černý delfín byla polapena námořními úřady. Její historii i zánik popsal před smrtí ve vězení jeden starý lodník. Piráti z Černého delfína měli obrovské poklady, které se však nenašly. Indicie vedoucí k místu s pokladem lze najít ve staré lodní knize. Vydáte se na dobrodružnou cestu a tajemnou výpravu za pokladem. Předtím však budete muset rozluštit nečitelné záznamy v lodní knize. Čeká vás strastiplná cesta, na které budete bojovat o vteřiny, budete muset prokázat sílu, odvahu i důvtip a spolupráci, aby se vám otevřela cesta ke starému pirátskému pokladu. Spolu s hledáním pokladu Černého delfína jsme také přemýšleli o několika nemateriálních pokladech, které jsou „ukryté“ také v biblickém poselství.

2016: POSLEDNÍ VLAK

Celotáborová hra byla zpracována podle skutečného příběhu o záchraně 669 židovských dětí z předválečného Československa. Příběh se odehrál v letech 1938-1939 a hlavní postavou byl Nicolas Winton. V jednotlivých etapách si připomeneme tento dodnes živý a inspirující příběh lidí, kteří obětovali své pohodlí, riskovali svůj život, aby pomohli druhým.

2015: KLÍČE OD PEVNOSTI BOYARD

 

Celotáborová hra je inspirována soutěží Klíče od pevnost Boyard, při níž soutěžící musí získat celkem 7 klíčů, pomocí nichž budou moci otevřít bránu k sálu s pokladem. V rámci hry také budou získávat indicie, pomocí nichž pak budou mít možnost odnést si poklad. Každý klíč v sobě obsahuje také jedno moudro ukrývající se v biblických podobenstvích. Každý den dopoledne (jedna noční etapa) budou družiny plnit různé úkoly proto, aby získaly klíč. Odpoledne budou družiny soutěžit o celkem 7 indicií, které je dovedou k heslu, jež otevře přístup k pokladu. Hráči budou rozděleni do tří družin. Kromě klíčů a indicií bude družina také získávat body. Za první místo obdrží 3 body, za druhé 2 body, za třetí 1 bod v každé etapě (dopolední – o klíče, i odpolední – o indicie). Tyto body bude moci družina na konci hry proměnit za čas v sálu s pokladem. Text k 7 biblickým podobenstvím je většinou čerpán z knihy J. Mrázka (O kozlech, ovcích a lidech).

Ostravski Webdesign | Webové stránky zdarma od BANAN.CZ | přihlásit se | registrace